Založ si blog

Niekedy…

Niekedy…

Niekedy mám pocit, že všetko je nanič, nič sa mi nedarí, všetko je o ničom.

Niekedy je v mojom prípade dosť slabé slovo. Asi aj zlé slovo.

Okej priznávam, mal by som použiť skôr slovíčko často.

Často premýšlam, prečo je niečo tak ako je a prečo zrovna ja musím toto, ten musí tamto, ja mám to, ja nemám to a tak ďalej…

A tu je práve príčina mojej poslednej úvahy, na základe ktorej sa mi pomaly ale isto buduje apatický postoj k ľudom a ich hodnotám.

Myslím si, že každý z nás, ktorý pozná ten pocit, že sa až moc často zamýšla nad tým, že je niečo zle a prečo je to zle, by si mal najskôr uvedomiť koľko vecí je v jeho prípade dobre, koľko vecí by mu mohli ľudia závidieť a aj to, že nikdy nieje tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie.

Viem, je to niekedy tažké avšak pozitívne myslenie je to, čo prináša úspech. Verím v to a zároveň v to aj neverím. Pretože sa mi do života stavia niekedy až príliš veľa prekážok.

Je to strašný pocit, pri pomyslení nato, čo všetko musím, čo všetko nemôžem, čo všetko nemám a čoby som všetko chcel.

Prichádza priestor pre pozitívne myslenie a pomyslenie radšej nato, čo všetko mám (zdravie, skvelá priateľka, byt, atď…) a prinesenie lepšieho pocitu zo života, pretože už len jedna z vecí, ktoré ja mám môže byť trápenie pre iného už len preto, že to nemá a nevie sa k tomu dopracovať.

Chcel by som odkázať len to, aby si ľudia viacej vážili toho, čo majú ako sa trápili nad tým, čo nemajú možno nemôžu mať, nebudú.

Aby sa nikto nikdy nezvdával šiel si za svojimi cieľmi a ako pomôcku využil pozitívne myslenie.

Ani neviem prečo vznikla táto uvaha, ale niekedy mám chuť aspoň o niečo zmeniť svet okolo nás. Pokiaľ aspoň jednému človeku dvihnem týmto článkom náladu, čas strávený pri písaní určite nebol zbytočný.

Zoznámenie

26.08.2010

Zoznámenie Nieje tomu tak dávno zoznámil som sa s magickou bytosťou. Meno jej je všetkým známe, avšak každému sa zdá byť iná. Každý má na ňu svoj vlastný názor. Niektorí dokonca tvrdia, že neexistuje, pre iných je už dávno mŕtva, daľší ešte len čakajú na zoznámenie. Tentokrát prišla za mnou a čím viac som chcel vedieť, tým viac zahalila svoje mocné sily do [...]

Odsúdený

25.08.2010

Odsúdený Dnes, po návrate domov som zistil, že som zabudol na ten veľký deň. Dnes prebehol súd voči mojej osobe a ja som sa ako obvykle nedostavil. Dôkazov bola celá hromada a voči rozsudku sa nemožno odvolať. Usvedčujúce boli hlavne svedectvá potomkov vymrelej populácie. Bol mi vymeraný trest na doživotie s ohľadom na krutosť mojich činov, na samotku. Som veľmi rád, že [...]

(Re)Kapitulácia

23.08.2010

Tak a konečne som sa dostal k uverejneniu ďaľšej ukážky z mojej skromnej tvorby 🙂 . Pre lepšie pochopenie odporúčam prečítať aj článok „Nenažraná beštia“, pretože niekedy tieto moje kratučké neviem ako by som to nazval kapitoly?!? na seba aspoň trošku nadväzujú. V tejto sa dá nájsť odpoveď na otázku kto bola tá nenažraná beštia. Tieto články [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

doktorbull

Blog o ničom a o všetkom zároveň...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7460x
Priemerná čítanosť článkov: 1492x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy