Založ si blog

Odsúdený

Odsúdený

Dnes, po návrate domov som zistil, že som zabudol na ten veľký deň. Dnes prebehol súd voči mojej osobe a ja som sa ako obvykle nedostavil. Dôkazov bola celá hromada a voči rozsudku sa nemožno odvolať. Usvedčujúce boli hlavne svedectvá potomkov vymrelej populácie. Bol mi vymeraný trest na doživotie s ohľadom na krutosť mojich činov, na samotku. Som veľmi rád, že spravodlivosť zasa zvíťazila, že súdia vždy len bezchybní ľudia, ktorí sa nemôžu pomýliť. Pretože by to bol veľmi zlý pocit keby ma odsúdili neprávom. Pomaličky sa chystám na výkon svojho trestu. Dúfam, že za čas trestu si stihnem uvedomiť, čo som to vlastne spravil. Poriadne zalovím do pamäte, aby som si spomenul na slová, ktoré som nikdy nepovedal. Stále mi však zostáva hrejivý pocit pri srdci, že každý svedčil len pre moje dobro. Veď kto by mi v tomto krásnom a bezchybnom svete už len chcel zle. To ja som tu zostal ten posledný, ktorý kazí genetický kód svojou chamtivosťou a skazenosťou. Idem len tam kam patrím.

Niekedy…

08.09.2010

Niekedy… Niekedy mám pocit, že všetko je nanič, nič sa mi nedarí, všetko je o ničom. Niekedy je v mojom prípade dosť slabé slovo. Asi aj zlé slovo. Okej priznávam, mal by som použiť skôr slovíčko často. Často premýšlam, prečo je niečo tak ako je a prečo zrovna ja musím toto, ten musí tamto, ja mám to, ja nemám to a tak ďalej… A tu je práve príčina [...]

Zoznámenie

26.08.2010

Zoznámenie Nieje tomu tak dávno zoznámil som sa s magickou bytosťou. Meno jej je všetkým známe, avšak každému sa zdá byť iná. Každý má na ňu svoj vlastný názor. Niektorí dokonca tvrdia, že neexistuje, pre iných je už dávno mŕtva, daľší ešte len čakajú na zoznámenie. Tentokrát prišla za mnou a čím viac som chcel vedieť, tým viac zahalila svoje mocné sily do [...]

(Re)Kapitulácia

23.08.2010

Tak a konečne som sa dostal k uverejneniu ďaľšej ukážky z mojej skromnej tvorby 🙂 . Pre lepšie pochopenie odporúčam prečítať aj článok „Nenažraná beštia“, pretože niekedy tieto moje kratučké neviem ako by som to nazval kapitoly?!? na seba aspoň trošku nadväzujú. V tejto sa dá nájsť odpoveď na otázku kto bola tá nenažraná beštia. Tieto články [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

doktorbull

Blog o ničom a o všetkom zároveň...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7485x
Priemerná čítanosť článkov: 1497x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy