Založ si blog

(Re)Kapitulácia

Tak a konečne som sa dostal k uverejneniu ďaľšej ukážky z mojej skromnej tvorby 🙂 . Pre lepšie pochopenie odporúčam prečítať aj článok „Nenažraná beštia“, pretože niekedy tieto moje kratučké neviem ako by som to nazval kapitoly?!? na seba aspoň trošku nadväzujú. V tejto sa dá nájsť odpoveď na otázku kto bola tá nenažraná beštia. Tieto články uverejňujem chronologicky v takom poradí, ako som ich niekedy napísal a uložil. Tak prajem príjemné čítanie a ak sa niekomu zapáči budem vdačný aj za nejaký ten koment. Koniec koncov zvládnem akúkoľvek kritiku, či už pozitívnu alebo aj negatívnu, pretože v tej negatívnej môžem nájsť chyby, ktorým by som sa mohol v budúcnosti vyvarovať. Takže budem vdačný za akýkoľvek komentár.

(Re)Kapitulácia

Zvoní budík a ja sa pomaly preberám z nočného sna. Po zakopaní vojnovej sekery s osudom si spravím dobrú kávu, pretože dobrého spánku nikdy nie je dosť a potrebujem nejaký stimul pre rozobratie. Nočný zážitok mi ešte stále čerstvo behá hlavou. Rozhodol som sa, že si poupratujem svoj príbytok. Všetky súčasti mojej osobnosti začínam ukladať do obdivuhodného komínku. V strede môjho domčeka je veľký piliér, ktorý drží celý dom pokope. Piliér je dosť mohutný a pevný, ale jeho statika nie je v úplnom poriadku a sem-tam sa objavia nejaké tie prasklinky. Kupodivu sa dokážu samé zaceliť. Na tomto stĺpe mám fotky priateľov a blízkych, zvláštne, nedajú sa odlepiť. Idú už len vybúrať ale to by zasa poškodilo statiku. Začínam si prezerať fotky na stĺpe. Najnovšia fotka zaberá veľkú časť piliéra. Je ju vidieť z každej strany. Na tejto fotke je naozaj krásna a tie pery… Veľmi výraznú fotku má aj kamarát, ktorý sa po dlhom čase vrátil z výletu. Zarazilo ma, že nevedel veľmi popísať ako mu bolo na výlete, ako keby nenachádzal pre jeho zážitky slová. Všimol som si fotku ďalšieho kamaráta, ktorá mi vyčarila úsmev na tvári. K dokonalosti mu chýba už len jedno Ef. O poschodie vyššie na povali bol donedávna dosť veľký neporiadok. Len pred nedávnom som tam nakúpil zopár nových skriniek aby som tam mohol upratať. Ukladám do nich veci magické priam rýchlosťou svetla. V malej komode v rohu v šuplíku je nespočetné množstvo fotografií. Cez tento šuplík prešla každá fotka, no vačšina z nich končí v odpadkoch po čase. Niektoré fotky mali to šťastie, že som si ich nalepil na stĺp v izbe o poschodie nižšie.

Stojím v izbe pozerám sa na piliér a pozorne si pozerám fotky ľudí, ktorí sú na ňom nalepení.

-„Áno myslím si, že títo sem naozaj patria.“ vravím potichu sám sebe. Po krátkej rannej rekapitulácii zisťujem, že nie je dôvod kapitulovať.

Niekedy…

08.09.2010

Niekedy… Niekedy mám pocit, že všetko je nanič, nič sa mi nedarí, všetko je o ničom. Niekedy je v mojom prípade dosť slabé slovo. Asi aj zlé slovo. Okej priznávam, mal by som použiť skôr slovíčko často. Často premýšlam, prečo je niečo tak ako je a prečo zrovna ja musím toto, ten musí tamto, ja mám to, ja nemám to a tak ďalej… A tu je práve príčina [...]

Zoznámenie

26.08.2010

Zoznámenie Nieje tomu tak dávno zoznámil som sa s magickou bytosťou. Meno jej je všetkým známe, avšak každému sa zdá byť iná. Každý má na ňu svoj vlastný názor. Niektorí dokonca tvrdia, že neexistuje, pre iných je už dávno mŕtva, daľší ešte len čakajú na zoznámenie. Tentokrát prišla za mnou a čím viac som chcel vedieť, tým viac zahalila svoje mocné sily do [...]

Odsúdený

25.08.2010

Odsúdený Dnes, po návrate domov som zistil, že som zabudol na ten veľký deň. Dnes prebehol súd voči mojej osobe a ja som sa ako obvykle nedostavil. Dôkazov bola celá hromada a voči rozsudku sa nemožno odvolať. Usvedčujúce boli hlavne svedectvá potomkov vymrelej populácie. Bol mi vymeraný trest na doživotie s ohľadom na krutosť mojich činov, na samotku. Som veľmi rád, že [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

doktorbull

Blog o ničom a o všetkom zároveň...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7461x
Priemerná čítanosť článkov: 1492x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy